Bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Dymphy Blokland

Blijf op de hoogte en volg Dymphy

26 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve vrienden en familie,

zoals beloofd zou ik een waarbenjijnu profiel aanmaken waar ik jullie binnenkort op de hoogte ga houden van mijn ervaringen als stagiaire in Cyprus. Over drie weken, 17 april is het dan zover. Dan vertrek ik om half 2 's middags met het vliegtuig vanuit Brussel naar Cyprus. Daarna landen we in Larnaca waar Angelos onze begeleider daar ons brengt naar ons appartement waar we met z'n drieën in komen te zitten. Nu beginnen we dus eerst met een hoop geregel. Papierwerk, spullen inpakken. En dan ook nog de rest van mijn spullen zodat ik na de stage in mijn nieuwe woning kan trekken. Zodra het zo ver is houd ik jullie weer op de hoogte!

Heel veel groetjes van de zenuwachtige en warhoofdje Dymphy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dymphy

20 Jaar en zit nu in het tweede jaar van PW4 kinderopvang van het Davinci College te dordrecht. Ik ga samen met esmeralda en Kelly naar cyprus voor een buitenlandse stage.

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 12301

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 09 Juni 2012

Stage in Cyprus

Landen bezocht: