Stage in Cyprus - Reisverslagen van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu Stage in Cyprus - Reisverslagen van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu

Stage in Cyprus

Voor een kleine acht weken Loop ik stage op een internationale school in Cyprus. Dit doe ik samen met een klasgenootje en nog iemand van een andere school. ik zal jullie hier op de hoogte houden van hoe alles gaat. zoveel kilometers van huis. zonder ouders of mijn vriend. en hoe ik het overleef om voor mezelf te zorgen in een totaal andere taal.

Recente Reisverslagen:

12 Juni 2012

Laatste week/ afscheid

02 Juni 2012

Nog maar een week te gaan

24 Mei 2012

nog maar 2,5 week te gaan

15 Mei 2012

15 mei

11 Mei 2012

Nog 4 weken te gaan
Dymphy

20 Jaar en zit nu in het tweede jaar van PW4 kinderopvang van het Davinci College te dordrecht. Ik ga samen met esmeralda en Kelly naar cyprus voor een buitenlandse stage.

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 12293

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 09 Juni 2012

Stage in Cyprus

Landen bezocht: