morgen is het zover - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu morgen is het zover - Reisverslag uit Papendrecht, Nederland van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu

morgen is het zover

Door: Dymphy Blokland

Blijf op de hoogte en volg Dymphy

16 April 2012 | Nederland, Papendrecht

Jawel! morgen is het dan ein-de-lijk zo ver. om half vliegen we vanuit belgië naar cyprus.
we vertrekken om 8 uur in de morgen naar het vliegveld. deze week bestond veel uit gedag zeggen tegen mensen. papierwerk en de laatste dingen voor in de koffer. en die staat nou klaar hoor. wel 18.75 kilo! Gelukkig mag in de handbagage nog eens 10 kilo. ook hebben we vorige week ons huisgenootje kelly ontmoet, wat een toffe meid dus dat moet goedkomen. Ik heb nog niet helemaal het besef dat ik morgen al ga maar dat komt vast goed als ik in het vliegtuig zit. maar eerst maar eens wat tranen laten op het vliegveld. dit is dus mijn laatste bericht vanuit nederland. de volgende zal vanuit cyprus zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dymphy

20 Jaar en zit nu in het tweede jaar van PW4 kinderopvang van het Davinci College te dordrecht. Ik ga samen met esmeralda en Kelly naar cyprus voor een buitenlandse stage.

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 12302

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 09 Juni 2012

Stage in Cyprus

Landen bezocht: