dag twee - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu dag twee - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu

dag twee

Door: Dymphy Blokland

Blijf op de hoogte en volg Dymphy

18 April 2012 | Cyprus, Paphos

Ik moet zeggen dat alles me een beetje tegenvalt. vanmorgen zijn we eerst onze spullen gaan uitpakken en toen zijn we snel nog even wat brood gaan halen. helaas hadden we een verkeerde winkel en waren we voor 4 dingen al 10 euro kwijt ofzo. daarna is Angelos ons op komen pikken. moesten we met 5 meiden bij hem in de auto zien te kruipen. niet echt een succes. toen we terug kwamen zijn we gelijk maar boodschappen gaan doen. met alles wat we nog nodig hadden. we zijn goed bezig met kijken wat goedkoper is.

Eenmaal thuis zijn we begonnen met het schoonmaken van alles omdat het er allemaal in het daglicht toch wat viezer uitzag en dat viel erg tegen. de keuken is gepoetst en de badkamer en de woonkamer ook. je kan weer zien dat hier drie meiden wonen.

We zijn toen weer terug gegaan naar de supermarkt voor de dingen die we vergeten waren en om CIF in te slaan om het vieze vet uit de keuken weg te schrobben. dit is uiteindelijk toch gelukt en de keuken blinkt gewoon weer.

met het avondeten hebben we heel makkelijk gedaan. we hadden bolletjes ingeslagen en grote hotdogworsten. we waren goed gevuld maar ik was toen zo moe dat ik maar even op bed ben gaan liggen en heb liggen slapen tot 8 uur.

wij zijn erg goed in plannen maken en ze daarna niet doen dus ik zal vanavond nog wel op de bank blijven hangen. Ook heb ik nog niks gezien van heel paphos niet behalve het snelle rondje van angelos. Ik had grootste plannen om alles hier te gaan bezoeken. maja waar er drie zijn maken drie een keuze. vind het wel jammer hoor... want als iemand mij een beetje kent weet die dat ik niet stil kan zitten en dat ik de omgeving wil zien :) zo dit was mijn verhaaltje weer voor vandaag. wie weet tot morgen... om weer te vertellen dat ik niks heb gedaan misschien?:P

  • 18 April 2012 - 20:00

    Megan:

    hmm tot nu toe klinkt het niet zo ''exciting'' wat je allemaal moet doen en hoe het verloopt. ik vind het wel grappig om te lezen dat je alles hebt schoongemaakt. :P ik hoop dat jullie als jullie het daar een beetje gewend zijn er goed op uit zullen gaan en de omgeving zullen verkennen. ik bedoel als ik daar zat zou ik niet graag zoals jij stil willen zitten. ook gaat heus niet alles in het begin op rolletjes, jullie moeten nog ontdekken waar de koopjes zijn hea? ik hoop morgen een verslag te lezen waarin jullie iets gezien hebben van cyprus... you lucky bastard... kusjes van Papendrecht ;D

  • 19 April 2012 - 11:00

    Marianne:

    Nee joh, je moet ze gewoon een beetje porren. Esmeralda is ook wel van het verkennen hoor, je moet haar alleen even een beetje aansporen. Dus dat kun je best wel doen, want ik geef je gelijk. De omgeving verkennen en de inboorlingen leren kennen is toch het leukst van wat je kunt doen. Ik hoop dat jullie vandaag wel wat meer gaan ondernemen en niet alleen het appartement van binnen zien. Heel veel plezier daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dymphy

20 Jaar en zit nu in het tweede jaar van PW4 kinderopvang van het Davinci College te dordrecht. Ik ga samen met esmeralda en Kelly naar cyprus voor een buitenlandse stage.

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 12306

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 09 Juni 2012

Stage in Cyprus

Landen bezocht: