dag drie - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu dag drie - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu

dag drie

Door: Dymphy Blokland

Blijf op de hoogte en volg Dymphy

19 April 2012 | Cyprus, Paphos

vandaag wat vroeger een reisverslag. ik was gisteren ook al iets te vroeg want na mijn verhaal zijn esmeralda en ik nog even gaan wandelen naar het plein hier verderop. daar staat een mooie oude kerk en andere mooie griekse dingen. daar hebben we wat leuke gekke foto's gemaakt.

Toen we terug kwamen hadden Maud en Esli gevraagd of we nog even meeliepen naar de mcdonalds. Natuurlijk wilde we dat wel. dit was zo'n 20 minuutjes lopen en toen kwamen we bij de mcdonalds. hier hebben we nog gezellig wat zitten praten over onze stages. Toen we terug gingen begon het halverwege opeens heel erg hard te hozen! we zijn toen maar even wezen schuilen en zijn toen weer verder gelopen naar huis.

inmiddels hebben we ook uitgevonden hoe we warm water krijgen want dit was nog even een raadsel. dus we konden vanaf vandaag weer douchen. Kelly heeft dat vanmorgen uitgeprobeerd. het is dus een klein straaltje water hahaha. we doen het er maar mee!

vanmorgen was ik trouwens al heel vroeg wakker weer. ik wilde graag uitslapen en stond om kwart voor 9 klaar wakker weer naast mijn bed. daarna zijn we ons gaan klaarmaken voor onze geplande reis naar de haven. en gelukkig scheen de zon toch! We wilde met de bus gaan maar kwamen er al snel achter dat dus de bussen kwamen wanneer ze wilde en ze geen tijd hadden. toen toch maar de aanbevolen stevie's opgebelt die er binnen 10 minuten stond met zijn limo en ons afzette daar waar we wilde zijn voor 8 eurootjes. top! hele aardige man ook die dus altijd overdags rijd.

Toen zijn we over de haven gaan lopen. op zoeken naar leuke souvenirtjes en andere dingen. en zijn toen maar halverwege gestopt om wat te eten en te drinken lekker in de zon aan de zee. toen zijn we nog even verder naar het oude kasteel in de haven gelopen. voor 1,70 konden we even naar binnen wat wel leuk was om te doen. bij het eerste restaurant trouwens zijn we gaan zitten omdat ze daar dus een tamme pelikaan hadden om mensen te trekken. wat gaaf! hij was gewoon aaibaar! na het lange zoeken erna nog naar een spiegel, omdat wij dus geen spiegel hebben in huis. zijn we maar even gaan drinken bij de leuke man van restaurant theo's omdat kelly steeds door die man werd aangesproken hahah heel gezellig.

we zitten nu al een tijdje thuis helemaal verbrand. ik ben net nog even met esmeralda naar de supermarkt gelopen voor handdoeken. net waren de meiden er die stage lopen in het ziekenhuis. zij kennen kelly dus die kwamen hier even hangen. we hebben nog geen honger dus we zullen pas laat soep eten vanavond. morgen gaan we misschien emt de meiden wat drinken in de barstreet. ben benieuwd wat ons te wachten staat daar. deze week plaats ik nog veel berichtjes dat zal waarschijnlijk wel afgelopen zijn als ik straks stage loop. tot volgend verhaal!

• 19 April 2012 - 17:18

Michael:

Weer een leuk verhaal vandaag leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben

• 19 April 2012 - 18:04

Kyra:

Leuk om te lezen meiden! even wennen maar na een tijd komt dat ook wel goed,
    wel raar om te bedenken dat ik morgen een rekentoets heb en jullie lekker daar zitten hihi.
    geniet ervan en ik zal snel weer kijken ben benieuwd naar meer foto's leuk om te zien hoe of wat.
    liefs

• 20 April 2012 - 06:15

Eva:

Hoi Dymphy en Esmeralda!
    Het klinkt allemaal al goed! Leuk om de foto's erbij te zien!
    Succes met jullie ondernemingen vandaag!