einde tweede stageweek - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu einde tweede stageweek - Reisverslag uit Paphos, Cyprus van Dymphy Blokland - WaarBenJij.nu

einde tweede stageweek

Door: Dymphy Blokland

Blijf op de hoogte en volg Dymphy

04 Mei 2012 | Cyprus, Paphos

woensdag was weer een stagedag. maar wel een frustrerende. Het lijkt namelijk niet dat Marcos vooruit gaat. Maja dat is ook wel moeilijk als je maar twee weken met hem hebt. ik vraag me dus ook sterk af hoe het allemaal moet gaan als ik weer weg ben en hij niet iemand heeft waar hij volle zinnen duits kan tegen praten en het ook nog voor hem vertaald. Vandaag was dus niet erg bijzonder. Ook was het een deprimerende dag omdat het alleen maar regende.

Donderdag was alweer een frustrerende dag. ook heb even met zijn begeleidster staan praten over wat me is opgevallen aan marcos ze begreep hoe frustrerend het moet zijn als hij geen vooruitgang laat zien. wel heb ik hem weer goed op wge geholpen tijdens zijn lessen en loopt hij weer goed bij.
tijdens mijn tussenuren ben ik weer druk gaan leren voor mijn griekse toets die ik 's avonds zou hebben. naar mijn idee had ik dus best wel god geleerd.
ik ben eerst gelijk uit school naar de kapper gegaan omdat je door dit weer dus letterlijk je haar hoort knetteren. het was dan ook een hele oplossing toen alle dode punten er weer af waren en het weer een stukje korter was. hierna ben ik toch even op bed gaan liggen want ik had die dag geen zonnebril bij me omdat er regen was opgegeven. maar vervolgens scheen de zon vol op. nu hoor je mij verder niet klagen maar ik keek behoorlijk kippig tegen die felle zon in en had dus behoorlijk hoofdpijn. ik heb toen tot vlak voor de griekse les geslapen. ook nu was helaas mijn hoofdpijn nog niet weg. wel ging mijn griekse toets redelijk goed. ik kan nu dus maanden, dagen en seizoenen opzeggen en opschrijven. Jeej voor mij! Omdat esmeralda en ik dit toch even wilde gaan vieren dat we er van af waren zijn we weer naar theo's restaurant gegaan. verrassing! ook vandaag kregen we weer korting en van lazaros kregen we een gratis cocktail. en dat op een donderdag avond. wel was het weer even gezellig.

Vandaag ging weer vroeg de wekker en was het mijn laatste dag met marcos. dus marcos en ik hebben er een gezellige dag van gemaakt. ook leek hij opeens het ligt te hebben gezien vandaag want tijdens zijn boosterclass engels ging het super goed en ook tijdens de andere lessen had hij overal een antwoord op. ook leek hij opeens heel goed op te letten :D dat was een leuke afsluiter. hij had al gezegd dat ie mij gelukkig soms nog zou zien in de breaks. daarna konden we gelijk weer meerijden met kathleen en waren we lekker op tijd thuis. ik ben toen gelijk bekaf mijn bed weer ingedoken ook met de reden dat we vanavond nog gingen stappen en we dachten dat het niet zo vroeg zou worden. dus nu nog even lekker rustig aan het weekend in gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dymphy

20 Jaar en zit nu in het tweede jaar van PW4 kinderopvang van het Davinci College te dordrecht. Ik ga samen met esmeralda en Kelly naar cyprus voor een buitenlandse stage.

Actief sinds 26 Maart 2012
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 12303

Voorgaande reizen:

17 April 2012 - 09 Juni 2012

Stage in Cyprus

Landen bezocht: